Jesteśmy firmą tworzącą gry i narzędzia służące rozwojowi kompetencji w biznesie i oświacie. Nasze produkty kierujemy do: trenerów biznesu, coachów, menadżerów zarządzających zespołami, nauczycieli i wychowawców, tutorów, konsultantów, specjalistów ds. HR.
Tworzymy gry na zamówienie, dostarczamy gotowe narzędzia rozwojowe i prowadzimy szkolenia z wykorzystaniem gier. Integrujemy ludzi, kompetencje i sytuacje. Uzyskujemy w ten sposób synergię nowego podejścia do biznesu. Chcemy ożywić rozwój, szkolenia i warsztaty, łącząc pragmatyczne podejście z zaangażowaniem w twórczą naukę przez zabawę.
Wojciech Grzybowski
Trener biznesu z ponad 20 letnim stażem, coach z powołania, twórca gier szkoleniowych i symulacji biznesowych z zamiłowania. Właściciel firmy szkoleniowej Business Training. Współwłaściciel firmy aleGRA Twórczy Rozwój.
Zdobywca I nagrody w konkursie Innowacja Edukacyjna Roku za grę Wschód Dzikiego Zachodu oraz tytułu Lider Zmiany w Edukacji za projekt stworzenia 10 gier na lekcje przedsiębiorczości RozeGRAj dobrą lekcję.
Wykształcenie: Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Kierunek ekonomia i bankowość; Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, Kierunek zarządzanie i marketing, Absolwent austriackiej szkoły trenerów WIFI w Wiedniu; Studia coachingu w Instytucie Mukoid na poziomie ACC i PCC.
Prywatnie: Mąż i ojciec, lubiący podróże, z zamiłowania windserfer. W czasie wolnym grywa w tenisa i gotuje.
Krzysztof Kondracki
Trener z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Współwłaściciel firmy ALEgra. Z wykształcenia psycholog, absolwent UJ. Autor i realizator licznych projektów szkoleniowych i wdrożeniowych dla polskich i zagranicznych firm. Autor publikacji na temat zarządzania oraz psychologii biznesu. Redaktor podręcznika dla menedżerów „Zarządzanie na przełomie wieków”. Specjalista w zakresie technik pracy z zespołem oraz metodyki pracy trenerskiej.
Zdobywca I nagrody w konkursie Innowacja Edukacyjna Roku za grę Wschód Dzikiego Zachodu oraz tytułu Lider Zmiany w Edukacji za projekt stworzenia 10 gier na lekcje przedsiębiorczości RozeGRAj dobrą lekcję.
Jest twórcą licznych gier szkoleniowych, scenariuszy i manuali trenerskich, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych. Łączy merytorykę (praca nad treścią) z estetyką (skład i oprawa graficzna). Współtworzył m.in. projekty szkoleń dla Jeronimo Martins Polska: Biedronkowa Akademia Zarządzania; Program Rozwoju w Sprzedaży; Akademia Specjalisty; Akademia Zarządzania PSM.
Prywatnie: Mąż, ojciec dwóch córek i wielbiciel kotów. Grafik-amator, fascynat słowa pisanego oraz zapachu farby drukarskiej. Okazjonalnie (acz z przyjemnością) zajmuje się redakcją, składem i przygotowywaniem do druku cudzych książek.