COACHINGOWE KOŚCI INSPIRACJI aleGRA

Rzuć kością i skorzystaj z inspiracji, aby wypracować strategię, osiągnąć cel, załatwić ważną dla Ciebie sprawę, znaleźć rozwiązanie. 

KOŚĆ KLUCZOWYCH PYTAŃ

Rzuć kością i zadaj sobie kluczowe pytanie.

Zacznij od PO CO?

Zacznij od JAK?

Zacznij od CZYM?

Zacznij od KIEDY?

Zacznij od ILE?

KOŚĆ MENTORÓW

Rzuć kością i uczyń swoim mentorem jedną z sześciu postaci.

MĘDRZEC
Podejdź do sprawy racjonalnie.

Jakie masz argumenty za, jakie przeciw? Jakie jest najbardziej racjonalne wyjście z tej sytuacji? Co podpowiada Ci logika?
ARTYSTA
Podejdź do sprawy z uczuciem.

Spójrz na swoją sytuację jak na dzieło artysty. Jakie dostrzegasz w niej piękno? Co Cię porusza, co wzbudza Twój zachwyt?
WOJOWNIK
Podejdź do sprawy z uczuciem.

Spójrz na swoją sytuację jak na dzieło artysty. Jakie dostrzegasz w niej piękno? Co Cię porusza, co wzbudza Twój zachwyt?
BŁAZEN
Podejdź do sprawy z humorem.

Co Cię bawi w tej sytuacji? Co budzi radość, gdy myślisz o przyszłości? Zdystansuj się i opowiedz dowcip o samym sobie.
WĘDROWIEC
Podejdź do sprawy perspektywicznie.

Co przed sobą widzisz? Co jest na końcu drogi? Jakie są etapy na tej drodze?
DZIECKO
Podejdź do sprawy z ciekawością.

Co w tej sytuacji wzbudza Twoją ciekawość? Co Cię nakręca i budzi zaangażowanie? Co warto uprościć?