GRY NA ZAMÓWIENIE

Tworzymy gry dla zespołów trenerów wewnętrznych oraz firm szkoleniowych.

ZESPÓŁ TRENERÓW WEWNĘTRZNYCH

Wystandaryzowane, proste w zastosowaniu narzędzie zapewniające jakość i powtarzalność szkoleń realizowanych dla pracowników.

FIRMA SZKOLENIOWA

Unikalne narzędzie zapewniające oryginalną i jedyną w swoim rodzaju ofertę dla klientów.

PROCES WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM

Czas przygotowania gry na zamówienie to 8 do 10 tygodnii. Projekt taki realizujemy w pięciu etapach:

ETAP I - BADANIE POTRZEB

Ustalenie grupy docelowej - Realizacja wywiadów z interesariuszami projektu - Dokonanie obserwacji pracy - Analiza realizowanych procesów - Przegląd dokumentów - Sprecyzowanie celów edukacyjnych gry

ETAP II - OPRACOWANIE KONCEPCJI

Przygotowanie kanwy i fabuły - Opracowanie mechanizmów gry - Opisanie przebiegu i zasad - Uzyskanie akceptacji koncepcji gry

ETAP III - OPRACOWANIE WERSJI PILOTAŻOWEJ

Przygotowanie treści merytorycznych - Opracowanie graficzne gry - Opracowanie podręcznika dla prowadzącego - Produkcja wersji pilotarzowej - Realizacja gry w grupie pilotażowej - Wprowadzenie korekt wynikających z pilotażu - Zatwierdzenie wersji do produkcji

ETAP IV - PRODUKCJA

Przygotowanie plików produkcyjnych - Zlecenie produkcji elementów składających się na grę - Przekazanie gry klientowi

ETAP V - WDROŻENIE

Trening dla trenerów realizujących grę - Wsparcie w realizacji gry dla odbiorców docelowych

PO CO GRY SZKOLENIOWE?

PO CO pośladki mają cierpieć?

Jak uniknąć TRAUMY ścierpniętych pośladków? Jak uwolnić się od NUDNYCH wykładów dobrych ekspertów?

Kto z Was choć raz uczestniczył w NUDNYM i „przeteoretyzowanym” szkoleniu, z silnym pragnieniem, by skończył się ten koszmar, który szkodzi głowie i pośladkom?

Mamy dla każdego 2 propozycje:

      • Opcja 1 – PROFILAKTYKA CIERPNIĘCIA POŚLADKÓW
      • Opcja 2 – aleGRA Twórczy Rozwój i uczestnictwo w GRAch biznesowych czy coachingowych.

Pierwsza opcja daje gwarancje, że pośladki nie zwariują.

Opcja druga, to totalna wolność od nudy, jałowych teorii, czy usypiających monologów. Korzystając z takich gier jak Wschód Dzikiego Zachodu, Podróż Bohatera oraz wielu innych, nie ma szans na nudę, a uczestnicy często zapominają o czymś takim jak przerwa na kawę czy harmonogram szkolenia.

Gdy wchodzisz w GRĘ, uruchamia się ciekawość, poszukiwanie wiedzy, weryfikowanie informacji, odkrywanie rozwiązań. Uruchamia się wiele doznań, które dają poczucie radości, frajdy, satysfakcji, a często sukcesu i zadowolenia z siebie.